Regulamin sklepu

1. Właścicielem sklepu internetowego selfiestyle.pl jest:

Agnieszka Serocka

ul. Poznańska 82

76-200 Słupsk

NIP: 839-258-31-69

1.1. Przedsiębiorca wpisany jest do CEIDG, prowadzonej przez Ministra Rozwoju.

1.2. Administratorem danych osobowych jest selfiestyle.pl (patrz punkt 1)

1.3. Przy transakcjach zawieranych na odległość w sklepie internetowym selfiestyle.pl jest zastosowana Ustawa o prawach konsumenta.

1.4. Dane podawane przez Państwa podczas zakupu muszą być aktualne i zgodne z prawdą, inaczej może doprowadzić to do błędnej realizacji zamówienia lub braku możliwości jego realizacji.

1.5. Ceny podane w sklepie internetowym selfiestyle.pl zawierają podatek vat i wyrażone są w polskich złotych.

1.6. Wszystkie przedmioty sprzedawane w sklepie internetowym selfiestyle.pl są nowe. Sprzedający ma obowiązek dostarczyć Klientowi towar wolny od wad. Odpowiada wobec Klienta na zasadzie rękojmi, za wady fizyczne lub prawne towaru zakupionego przez Klienta w zakresie określonym przepisami powołanej wyżej Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisami Kodeksu Cywilnego.

1.7. Podczas składania zamówienia należy wybierać kolor wyłącznie na podstawie belki kolorystycznej i rozmiarowej.

1.8. Towar wysyłany jest od 2 do 14 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) liczonych od daty otrzymania wpłaty, lub w przypadku wyboru dostawy za pobraniem daty złożenia zamówienia.

1.9. Sklep obsługiwany jest przez pracowników firmy selfiestyle.pl od poniedziałku do piątku od godziny 10.00 do godziny 14.00, w soboty, niedziele i święta nie pracujemy. Kontakt telefoniczny, jak i mailowy możliwy jest z nami tylko w godzinach podanych powyżej. Zastrzegamy sobie prawo udzielania odpowiedzi do 24h roboczych od momentu otrzymania zapytania.

1.10. Aby otrzymać fakturę VAT prosimy o wysłanie osobnej wiadomości email na adres: sklep@selfiestyle.pl, z prośbą o jej dołączenie lub w wiadomości przy zamówieniu.

2. Zasady korzystania ze sklepu internetowego selfiestyle.pl:

2.1. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego.

2.2. Podczas rejestracji konieczne jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

2.3. Klient zobowiązany jest do :

2.3.1. Nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, 

2.3.2. Korzystania ze Sklepu internetowego poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,

2.3.3. Nie rozsyłania i nie umieszczania w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej tzw. spam-u,

2.3.4. Korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego.

3. Zawarcie umowy sprzedaży

3.1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.selfiestyle.pl.

3.2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.

3.3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty" – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz zakresu wyboru Towaru.

3.4. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

3.5. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Selfiestyle Umowy sprzedaży. Złożenie zamówienia pociąga za sobą do obowiązku zapłaty.

3.6. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie Zamówienia.

3.7. Prowadzimy sprzedaż tylko detaliczną. Nie prowadzimy sprzedaży hurtowej.

4. Dostawa

4.1.  Dostawa Towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania. Koszt nadania przesyłki na terenie Polski to 10 zł po przedpłacie na konto lub 20 zł za pobraniem.

4.2.  Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską poprzez firmę POCZTEX. Towar wysyłany jest od 2 do 14 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) liczonych od daty otrzymania wpłaty, lub w przypadku wyboru dostawy za pobraniem daty złożenia zamówienia.  Dla zamówień o wartości powyżej 200zł na terenie Polski, dostawa jest bezpłatna.

5. Ceny i metody płatności

5.1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT

5.2. Klient ma możliwość uiszczenia zapłaty:

a) przelewem

    78 1160 2202 0000 0002 7782 8740

    Tytułem:

    imię, nazwisko oraz nr zamówienia

b) płatnością w systemie PayU

c) płatnością przy odbiorze, wybierając opcję dostawy za pobraniem

6. Prawo odstąpienia od umowy

6.1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

6.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji oraz odesłać Towar wraz z formularzem odstąpienia od umowy oraz załączonym dowodem zakupu w przesyłce.

6.3. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy oświadczenie konsumenta o odstąpieniu od umowy na adres:

Cerbud

ul. Poznańska 82

76-200 Słupsk

Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczni do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Nie odbieramy paczek pobraniowych. Wszystkie koszty związane ze zwrotem towaru obciążają Klienta. Zwrotu płatności dokonamy przelewem na Państwa nr rachunku bankowego. 

6.4. ZWROTOWI NIE PODLEGA:

- Towar zamówiony na firmę na który otrzymali Państwo fakturę VAT.

6.5. Z uwagi na korzyść klienta towar należy odesłać na Poczcie Polskiej listem poleconym ekonomicznym. Jest to najtańsza i ewidencjonowana forma wysyłki. Dbamy o to, aby Klient nie poniósł zbyt wysokich kosztów zwrotu towaru, a także aby przesyłka była ewidencjonowana w systemie Poczty Polskiej. W przypadku, gdy przesyłka zaginie istnieje możliwość jej reklamacji. 

7. Reklamacje

7.1. Prawo odstąpienia od umowy dla umów zawartych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa zawierane są na podstawie Ustawy o prawach konsumenta.

7.2. W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, czy też niezgodnego z zamówieniem prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy. W przesłanej wiadomości prosimy sprecyzować niezgodność, bądź określić rodzaj wady. Proszę, także załączyć kilka zdjęć rzeczy na podstawie których będziemy mogli Państwu zaproponować korzystne rozwiązanie sytuacji. Na powyższego maila otrzymają Państwo odpowiedź w przeciągu 24h od momentu jego otrzymania.